II Jornada d’Esports Alternatius Marta Estrada

El divendres 1 de desembre, els alumnes de 2on d’ESO van finalitzar el projecte globalitzat d’aquest primer trimestre: II Jornada d’Esports Alternatius Marta Estrada. La jornada va estar dedicada a l’activitat física per a persones de la tercera edat, i es va realitzar al pavelló Congost de 9 h a 13 h. Els esports que va treballar l’alumnat prèviament, i que van practicar els avis i àvies que van assistir a la jornada, van ser el cachibol i un esport inventat per ells, el zascabín.

Vam convidar-hi el senyor Antonio Piñeiro, professor d’Educació Física i Psicologia, qui ha dedicat la seva trajectòria professional a la cerca d’activitats físiques per a la gent gran i per aplicar aspectes no tant competitius als esports. La filosofia de treball del senyor Piñeiro sempre ha estat la de gaudir practicant activitat física sense la pressió del resultat i/o de guanyar. L’Antonio, abans de començar amb la pràctica esportiva, va fer una xerrada sobre el cachibol per als assistents a l’acte.
Un cop acabada la pràctica dels esports, la gent gran que va assistir-hi va poder gaudir d’un bon piscolabis.
Gràcies a una enquesta repartida pels alumnes, hem pogut saber que els assistents van sortir molt satisfets de la jornada i que els agradaria molt poder tornar a participar-hi el curs que ve.