Exposició “Expectativa i realitat” al Centre Cívic El Gra

Els alumnes de 3 d’ESO van inaugurar aquest dimarts dia 3 la seva exposició “Expectativa i Realitat” al Centre Cívic El Gra, de Granollers. L’exposició és el resultat del treball dels alumnes en el projecte globalitzat del segon trimestre al voltant de l’ús de la imatge com a element comunicador, amb l’assessorament i ajut de periodistes i fotògrafs de l’Associació . Com a resultat, els alumnes han explorat el format comunicatiu del “Meme” per a comunicar sobre temes de diversos abasts, des del personal, les relacions, el món escolar…a conceptes més abstractes com la llibertat. El dimarts el jurat de l’exposició va otorgar els premis a les alumnes Ana López i Yaneliz Limón (Primer premi), Iris Márquez (Segon premi) i Maliha Maliha (Tercer premi). El jurat va valorar la capacitat comunicativa i qualitat fotogràfica de les obres.

L’exposició estarà disponible durant aquesta setmana fins dimarts que ve.

Podeu veure les obres premiades a la Notícia a la Web de l’Associació Fotogràfica Jaume Oller.