El 2nd Earth’s Fluids Congress ja és aquí!

Aquest proper divendres 28 d’abril es celebrarà de 9:15h a 13:00h a la sala de l’Aplegador de Roca Umbert, a Granollers, el Congrés Científic organitzat per els alumnes de 1er d’ESO de l’Institut Marta Estrada.

logocongresEl congrés és obert a persones de Granollers interessades en els estudis fets pels alumnes sobre el riu Congost al seu pas per Granollers i a professionals de l’ensenyament (professor/es, mestres,…) interessats a conèixer de primera mà aquest acte organitzat pels alumnes en què presenten els seus treballs de recerca científica. Us demanem que si teniu pensat venir ens ho feu saber a l’adreça de l’institut a8074801@xtec.cat . Els alumnes de les comissions de Logística i Àrea gràfica us ho agrairan!

El programa és el següent:

9.15 h: Inauguració del Congrés.

9.30 h: Conferència a càrrec de Joan Girbau, «Aigua i salut».

10.00 h: 1a sessió de pòsters dels treballs científics realitzats.

10.45 h: Pausa – cafè.

11.15 h: 2a sessió de pòsters dels treballs científics realitzats.

11.45 h: Conferència a càrrec de Manel Isnard, «El Congost: riu mort, riu net, riu viu».

12.30 h: Tres ponències dels nostres treballs.

13.00 h: Cloenda