Treballem junts amb el Collège Jean Lecanuet, de Rouen, França

Els alumnes de 3r i 4t d’ESO de l’optativa de Francès de l’institut, ens hem endinsat en un projecte
eTwinning conjuntament amb alumnes de l’institut Jean Lecanuet de Rouen, França.

Aquest projecte s’anomena “Loisirs en commun 3ème / 4ème”, que consisteix en crear un padlet a la pàgina Twinspace. Allí, hem fet una petita presentació de nosaltres, una explicació del què fem durant el nostre temps lliure (posar com a exemple un vídeo/foto). També hem creat un avatar i cadascú ha fet una invitació dirigida a un alumne de França convidant-lo a una activitat que estigués relacionada amb els nostres gustos.

Amb aquest projecte hem après a presentar-nos, a descriure el nostre avatar, a fer una invitació, a indicar un recorregut, i hem entrat en contacte amb alumnes francesos que ens aporten informació sobre la seva cultura. Esperem en un futur, fer un intercanvi amb ells.

Aida Mir, 4t Phi