Tallers d’acompanyament escolar a 1er d’ESO

Dins el programa POEFA (Programa d’orientació i reforç per a la millora i suport en l’educació) del fons social europeu de la Unió Europea, el nostre centre ofereix Tallers d’acompanyament Escolar per a l’alumnat de 1er d’ESO. Aquest programa té com a eix fonamental la reducció i prevenció del fracàs escolar i l’abandonament escolar prematur, mitjançant el suport als centres educatius.
Aquests tallers tenen per objectiu afavorir als alumnes pel que fa el rendiment acadèmic, les tècniques d’estudi i el desenvolupament de l’autonomia.

En gaudeixen 16 alumnes de 1r d’ESO, que venen els dilluns o els dimecres en grups de 8 i que tenen dos educadors durant dues hores, de 16h a 18h, al mateix institut. L’activitat ha començat al febrer i acabarà l’última setmana de maig. Els educadors fan un seguiment del progrés dels alumnes i periòdicament es reuneixen amb la coordinadora de 1r i l’equip directiu per valorar l’evolució dels alumnes.