Scientific Congress_Fourth Day

La comissió de comunicació informa

Avui dia 24 de febrer 2016 els alumnes de 1r de l’institut de Granollers hem deixat la fase de planificació, per començar la fase d’acció: convidar, contactar amb alguns científics de veritat, contactar amb escoles… tot i això encara pensem on es podrà posar el pica- pica i com podem convidar a l’alcalde. A fer aquestes tasques s’està dedicant la comissió de relacions públiques.

La comissió de logística ja té propostes sobre quin serà el logo del nostre congrés i està treballant sobre l’horari d’aquell dia. De moment. es pot concretar que a les 8,30 muntarem tot i entre les 13,30 i les 14,00 ho haurem de recollir.

Per últim, la comissió de comunicació està enllestint les invitacions, el tríptic (on posarà informació del congrés) i les targetes identificatives. També està preparant una petita “pel·lícula” sobre el camí que va fent tot el projecte.

Acompanyem aquest article d’algunes imatges d’aquesta setmana.