Projecte TEI: coneixem els alumnes tutors

Durant aquestes darreres setmanes, a 1r i 3r d’ESO hem estat treballant en el programa TEI (Tutoria entre iguals). Es tracta d’un programa de convivència que treballa amb els alumnes de 1r i 3r d’ESO per la prevenció de la violència i l’assetjament escolar.

Primer ens van explicar el plantejament del projecte amb uns vídeos, i vam respondre unes preguntes sobre nosaltres. Després, amb aquesta informació, vam escriure una carta, per als/les nostres tutors/es. Més tard els nostres tutors/es, ens van respondre amb informació sobre ells i van enganxar les dues cartes en una cartulina. Les vam llegir i les vam penjar al plafó de suro al final de la classe.Ens ha agradat molt fer aquest projecte i esperem poder conèixer en persona als nostres tutors ben aviat.

Amal i Gisela (1r Gamma)