Projecte del Marta Estrada al món

Els i les alumnes de 1r d’eso de l’Institut Marta Estrada hem fet el projecte que anomenem del Marta Estrada al món. Aquest projecte té com objectiu estudiar els diferents climes del món, conèixer com viuen en altres països i així, finalment, poder elaborar una guia de viatge a partir de la nostra recerca.

Per poder dur a terme les tasques hem consultat el google maps, Xavier Vallés ens ha fet una xerrada sobre Gabon, hem utilitzat el My Maps i el Canva.

Finalment hem fet una exposició amb els fulletons de les nostres agències de viatge i un concurs per veure quin és el millor viatge proposat.

A l’alumnat de 1r d’ESO ens ha agradat aquest projecte, ja que ha sigut una experiencia molt interessant, on hem après més coses del món.

Mariona M., 1r gamma