Nou projecte de poesia: Poesia a pes

Els dies 10 de desembre i 21 de gener un grup d’alumnes de 3r i 4t d’ESO de l’institut van assistir a la 1a i 2a sessió del projecte Poesia a pes, a la Biblioteca Can Pedrals de Granollers.

En aquest projecte de poesia, dividit en quatre sessions, també hi participen alumnes de l’EMI i de l’Institut Carles Vallbona.
El dia 21 de març es farà la cloenda del projecte amb el muntatge de diverses parades al mercat de Granollers i amb una lectura en veu alta i el comentari dels poemes que s’hauran treballat en les tres sessions prèvies.
A aquestes primeres sessions s’han fet activitats de dinamització i cohesió, s’han format grups, s’ha decidit com serà la parada del dia 21 de març, i se n’ha triat la temàtica i els poemes.