Matriculacions de 1er d’ESO per al curs 2020-2021

Degut a les mesures sanitàries que hem de prendre davant la situació de la covid-19, us informem que la matrícula per 1r d’ESO es pot tramitar de dues maneres diferents: via telemàtica o bé presencialment.

La matrícula s’efectuarà entre els dies 13  i 17 de juliol,  tant si escolliu fer-ho presencialment com si escolliu fer-ho via telemàtica.

Via telemàtica: rebreu indicacions per correu electrònic.

Presencialment:

1. Heu de demanar cita prèvia, bé mitjançant l’ ⇒ ENLLAÇ al formulari digital de cita prèvia, bé trucant a l’Institut. Podreu començar a demanar hora a partir de divendres dia 10 de juliol.

1. El dia i hora indicats, haureu de portar la documentació que adjuntem en el correu electrònic que rebreu el dijous 9 de juliol i el llibre de vacunació (o fotocòpia) del vostre fill/a. Si teniu algun dubte sobre la documentació, aquell mateix dia us el podrem resoldre.

Davant la situació excepcional, durant el procés presencial de formalització de matrícula només podrà haver-hi una persona per nucli familiar (excepcionalment dues si hi ha desconeixement de la llengua). L’ús de la mascareta és obligatori i haureu de seguir en tot moment les instruccions que us donarà el personal de l’institut.