L’institut Marta Estrada, centre de referència

L’institut Marta Estrada acollirà durant aquest curs 2018-2019 residències formatives de nou docents en formació. Aquests docents estaran entre 15 dies i un mes cadascun d’ells treballant colze amb colze amb els professionals del centre, per observar i aprendre sobre l’organització de centre, els enfocs pedagògics i les metodologies didàctiques.

Cinc d’aquests docents són docents en formació inicial que cursen el Màster de Secundària a la Universitat de Barcelona i la Universitat Autònoma de Barcelona. Els altres quatre són docents en actiu de l’Institut de Matadepera i l’Institut-Escola Àngela Bransuela (de Mataró), que faran una residència formativa al nostre institut gràcies al conveni entre EscolaNova21 i el Departament d’Ensenyament.

El nostre centre, juntament amb d’altres de la Xarxa de Competències Bàsiques, o Instituts Projectant o EscolaNova21 desenvolupa des dels seus inicis una tasca d’innovació educativa cap a la qualitat en educació. El fet que aquestes tres institucions (UB, UAB, EscolaNova21) hagin escollit el nostre centre com a centre de referència, ens alegra perquè significa una valoració positiva del treball que hem estat fent des de la creació del centre.