III Jornada Marta Estrada per a Professionals de l’Educació

Us convidem a la  III Jornada Marta Estrada per a Professionals de l’Educació, que tindrà lloc el dissabte 9 de Maig de 2020 al matí.

L’Institut Marta Estrada és un institut de Granollers inaugurat fa 4 anys amb orientació pedagògica al treball per projectes. Des del curs 2015-2016 l’institut treballa aplicant metodologies actives. Davant l’interès per conèixer l’organització de centre i exemples de propostes al voltant de l’ABP, els cursos passats vam celebrar la I Jornada Marta Estrada per a Professionals de l’Educació i la II Jornada Marta Estrada per a Professionals de l’Educació. Aquest curs fem una tercera edició d’aquesta jornada.

CANCEL·LADA PER L’EMERGÈNCIA COVID19

El dissabte 9 de Maig us convidem a una jornada que hem organitzat especialment per a tots aquells que vulguin conèixer com ens organitzem per a treballar, quins tipus de projectes fem i altres aspectes del funcionament del centre. Ens agradarà que vingueu i compartir amb vosaltres el que hem après i el que ens falta per saber.

Programa de la jornada

• 9:30-10:00h. Acollida i acreditació.
  • 10:00-10:45h. Benvinguda. Organització de centre. Isabel Llorente (Directora).
  • 10:45-11:30h. Tipus de projectes. Projectes de matèria, On the way i Globalitzats. Les assignatures i els projectes. Victòria Carrió (Coordinadora Pedagògica) i Jordi Domènech (Coordinador de l’Àmbit STEM).
  • 11:30-12:00h: Esmorzar.
  • 12:00-13:30h. Nodes temàtics. Lliure deambulació per espais de l’institut on diferents docents  del centre i alumnes explicaran exemples de projectes de diferents matèries i globalitzats (concretarem el llistat específic durant els propers dies) i estaran disponibles materials de l’alumnat de diferents projectes.
  • 13:30h. Comiat.

INSCRIPCIONS

Per assistir a la jornada cal haver-se inscrit al formulari (80 places màxim). Rebreu una confirmació d’inscripció al cap d’un parell de setmanes. A la jornada hi haurà esmorzar que oferirà l’Institut, a l’arribada el mateix dia podeu fer una contribució de 4 euros per ajudar a finançar-lo.

S’HAN COMPLETAT les PLACES. Si hi esteu interessats/des, podeu inscriure-us al formulari, i si hi ha persones que anul·lin la seva inscripció, us avisarem.

CANCEL·LADA PER L’EMERGÈNCIA COVID19

[Nota: aquesta jornada està dirigida a professionals de l’educació]

Dades d’utilitat:

On és l’institut, transport públic i aparcament. http://agora.xtec.cat/institutgranollers/linstitut/on-som-contacte/
Contacte sobre l’organització de la Jornada: Victòria Carrió vcarrio@insmartaestrada.cat
Informacions de fons a la web del centre http://agora.xtec.cat/institutgranollers/

Algunes informacions d’àmbit pedagògic:

Com treballem http://agora.xtec.cat/institutgranollers/projecte-educatiu/com-treballem/

Publicacions en obert:

Proyectos interdisciplinarios en secundaria. Una propuesta organizativa y pedagógica desde el Contexto, el Currículum y la Autonomía. Cuadernos de Pedagogía, 505 (2020). Marta Assens, Victòria Carrió, Jordi Domènech-Casal, Jesús Gasco, Isabel Llorente, Anna Saperas. [Descàrrega de l’article en obert]

Organizar e impulsar un centro de secundaria hacia el trabajo por proyectos. Aula de secundaria (2019), 31. Rosa Blanco, Victòria Carrió, Xavier Domènech, Jordi Domènech-Casal, Isabel Llorente, Isaac Muro. [Descàrrega de l’article en obert]

El nostre dia a dia, al Twitter del centre: @InsMartaEstrada