Inauguració V Exposició Universe Up to Date

Els alumnes de 1r. d’ESO el dimecres 2 de març de 16:30h-19h, hem celebrat al museu La Tela de Granollers, la inauguració de la V exposició d’astronomia Universe up to date. L’exposició pretén donar una mirada actual a diferents temes relacionats amb l’astronomia.

Les temàtiques són les constel·lacions, les estrelles, la mitologia que tenen les constel·lacions i altres formacions astronòmiques (galàxies, meteorits, etc…). Diverses maquetes en tres dimensions representen cadascuna d’aquestes investigacions de la forma més didàctica possible i són acompanyades d’explicacions per part de l’alumnat.

Aquesta activitat és la presentació del projecte globalitzat que els i les alumnes hem  estat treballant al llarg del segon trimestre. Al projecte participem els alumnes de 1r. d’ESO que exposarem amb maquetes, les recerques realitzades per nosaltres, sobre aquests temes.

L’exposició estarà oberta a tota la comunitat educativa (alumnat, famílies…)  així com a les institucions properes de Granollers i al públic en general, durant aquest mes. L’entrada és gratuïta.

Us hi esperem!