Eleccions al Consell Escolar IV. Sector alumnat

El proper 10 de desembre tindran lloc les eleccions al Consell Escolar en el sector alumnes. Tenim 4 candidats/candidates a ser triats per votació. Tot seguit es presenten:

MALIHA MALIHA Hola em dic Maliha i tinc 12 anys. Vaig a 1r ESO a la classe gamma de l’Institut Granollers, per primer cop a la meva vida m’agradaria participar en el Consell Escolar de l’Institut. M’agradaria representar als alumnes, crec que és un càrrec important i crec que serà molt divertit.Sóc una persona responsable, crec que tinc les qualitats necessàries per presentar-me i crec que puc assumir una gran responsabilitat com aquesta . Jo crec que ho faria bastant bé i que m’agradarà molt.
UNAI MATEO Hola. Sóc un company vostre,l’Unai. Vaig al grup ALFA. Aquest any em vull presentar per ser representant al Consell Escolar, ja que crec que sóc amable i em considero responsable del que tinc al voltant. Per això, opino que sóc un bon candidat pel Consell Escolar. Si em voteu i m’escolliu, juro fer justícia per tots aquells que no surten a la llum i que es consideren menys importants. Tots som persones.
VINYET SOLÍS Em dic Vinyet, tinc dotze anys i vaig a 1r d’ESO beta. M’agradaria estar al consell escolar perquè em fa molta il·lusió i perquè crec que podria ser una bona representant.
MELISSA BAYÀ Hola, em dic Melissa i vaig a la classe gamma al nou institut de Granollers. Em vull presentar pel Consell Escolar . Jo crec que podia ser bona representant perquè sóc responsable en els meus treballs i crec que jo puc fer-ho bé.