Eleccions al Consell Escolar

eleccionsconsellescolar

El consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: director, professorat, alumnat, personal d’administració i serveis, etc. En els centres públics, la funció principal del consell escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, etc.

El dilluns 14 de novembre iniciem el procés per constituir el Consell Escolar de l’Institut. Del sector famílies caldrà trobar dos representants més. El calendari del procés és el següent:

Actuació

14/11/2016

Convocatòria d’eleccions.
Publicació dels censos electorals provisionals.
Publicació de vacants, forma i termini de presentació de candidatures.

Inici del termini per presentar reclamacions al cens electoral.

16/11/2016

Fi del termini de presentació de reclamacions del cens
Sorteig per designar els vocals de les meses electorals.

Constitució de les meses electorals.

Sol·licitud a l’ajuntament i a l’AMPA de la designació del seu representant.

17/11/2016

Resolució de les reclamacions als censos electorals
Aprovació dels censos electorals definitius.

25/11/2016

Últim dia per a la presentació de candidatures dels diferents sectors.

25/11/2016

Últim dia per a la presentació de sol·licituds per actuar de supervisor/a dels sectors de pares o mares i d’alumnat.

29/11/2016

Eleccions al Consell Escolar

14/12/2016

Constitució del Consell Escolar

Us animem a participar-hi!