Dues portes obertes i un equip que multiplica

Durant aquesta setmana hem celebrat al centre dues trobades importants.

El dijous passat,dia 21, vam celebrar les portes obertes per a famílies. Després d’una presentació que van fer de forma participada la direcció, l’AMPA, professorat i alumnat del centre, les famílies van poder visitar els diversos espais del centre i conèixer projectes i activitats dels alumnes explicats pels mateixos alumnes i van poder conversar amb professorat del centre.

Aquest dissabte dia 23 hem fet la segona edició de la Jornada Marta Estrada per a professionals de l’Educació. En aquestes Jornades pretenem respondre a les demandes que anem rebent durant el curs de conèixer com treballem i aprofitem per crear un espai d’idees sobre didàctica, logística i organització de centre, inclusió i educació en sentit ampli, on conversar amb professionals d’altres centres. A la trobada hi van assistir un total de 60 professionals de l’educació de 34 centres educatius diferents a més de CRPs, Universitats i altres espais educatius. Es van presentar diferents aspectes generals de funcionament del centre (organització general del centre, horaris, distribució del currículum, projectes globalitzats) i diversos aspectes concrets (els projectes d’àrea i on the way, el pla d’Autonomia…).

Ens alegra haver rebut aquests dies famílies i professionals d’altres centres al nostre centre. Poder explicar-nos. Explicar perquè fem les coses com les fem. Les que ja hem aconseguit i volem mantenir. Les que volem aconseguir. Perquè explicar-te és també, i sobretot, una oportunitat per a reflexionar què volem, com pretenem aconseguir-ho, què acabem fent i què acabem aconseguint. Ens alegra saber que aquest projecte de centre que construïm entre tots, de manera sòlida, té aquest acompanyament. Així que agraïm a tots els visitants que hem rebut el seu interès, i les seves preguntes. A les famílies, alumnat i professorat del centre. Ens alegra, sobretot, ser un equip que suma tant que multiplica. Així que MOLTES GRÀCIES A TOTES I TOTS! Seguim!!