Dos projectes del Centre, reconeguts com a Pràctiques Educatives de Referència en innovació

El Departament d’Educació ens ha comunicat el reconeixement oficial com a Pràctiques Educatives de Referència d’innovació pedagògica de dos projectes duts a terme al centre:

  • Projectes globalitzats a la secundària, una proposta organitzativa i pedagògica.
  • Projecte C3 d’aprenentatge competencial de les Ciències.

Per a nosaltres és un reconeixement de l’acció organitzativa i la valuosa feina del professorat que hem estat duent a terme aquests cursos en l’esforç per millorar l’educació per als nostres alumnes. Ambdós projectes d’innovació són el resultat del treball conjunt del professorat del centre, que desenvolupa també altres projectes de millora educativa en diversos ámbits en el centre. Celebrem aquest reconeixement, i seguim!

En els articles a continuació es troben disponibles algunes de les idees clau dels projectes reconeguts:

  • Proyectos interdisciplinarios en secundaria. Una propuesta organizativa y pedagógica desde el Contexto, el Currículum y la Autonomía. Cuadernos de Pedagogía, 505 (2020). Marta Assens, Victòria Carrió, Jordi Domènech-Casal, Jesús Gasco, Isabel Llorente, Anna Saperas. Descàrrega
  • Organizar e impulsar un centro de secundaria hacia el trabajo por proyectos. Blanco, R., Carrió, V., Domènech, X., Domènech-Casal, J., Llorente, I., Muro, I. (2019). Aula de Secundaria, 31, 27-31. Descàrrega
  • Proyecto C3: indagación científica, lengua y contextos en la ESO. Aula de Secundaria (2016), 19, 15-19. J.Domènech-Casal. Descàrrega