DONACIÓ DE SANG A L’INSTITUT MARTA ESTRADA

El dia 12 de desembre es podrà anar a donar sang a l’institut Marta Estrada de 16h a 20h.
L’institut i l’alumnat de tercer d’ESO adaptaran les aules del centre per atendre als
donants.

El 12 de desembre l’institut Marta Estrada es convertirà en un punt de donació de sang gràcies al Banc de Sang i Teixits. Els alumnes faran campanya per sensibilitzar la població de la importància de donar sang i de les vides que salva.
Els donants entraran a l’institut i les infermeres extrauran quatre-cents mil·lilitres de sang a cada persona. Desprès passaran per l’exposició i els donaran un obsequi.
L’exposició tindrà una maqueta gegant de les venes i artèries representades amb la qual els i les alumnes explicaran el sistema sanguini. A més a més, l’exposició comptarà amb cartells informatius que es faran a l’assignatura de Biologia. Els cartells expliquen la importància de donar sang i parts del sistema sanguini.
Tot plegat repercutirà positivament sobre els malalts i els que necessiten una donació de sang.

Alumnes de 3r

Donació de sang