Donació de sang – Testimoniatge Marc Sellarès

El passat dimecres 6 d’octubre els alumnes de 3r vam rebre una xerrada sobre l’accident que va patir en Marc Sellarés com a introducció pel projecte del primer trimestre de donació de sang.

En Marc és un noi que practica alta muntanya, però fa dos anys en una ruta va patir un accident molt greu. Ha estat molts mesos recuperant-se i ha hagut de rebre sang diverses vegades, gràcies a això avui en dia està fent proves per poder entrar als bombers i dona sang cada tres mesos. Podem veure el seu vídeo a:

Els alumnes de 3r estem molt agraïts amb en Marc per haver compartit el seu testimoniatge amb nosaltres i també amb l’institut per poder haver tingut aquesta oportunitat de conèixer a una persona increïble. Va ser una xerrada espectacular.

Ens quedem amb la important frase de que “si algún dia nosaltres hem de rebre sang, hi haurà gent que n’haurà d’haver donat”. Així que donar sang és cosa de tots, per poder també rebre-la.

Belén Pérez i Isaac Fernández (3r Lambda)