Darrers treballs de les comissions: enllestint el Scientific Congress

Informacions recollides per la Comissió de comunicació

Scientific Congress

7th Day

Avui dia 16 de març 2016, les comissions com per exemple de la comunicació o la de relacions públiques han estat acabant els preparatius del Congrés: s’ha comprat el menjar necessari pel coffe-breake que es farà a les 10:00, per així relaxar-se una mica. Hem plastificat i retallat les targetes identificatives i hem preparat unes preguntes per entrevistar els ponents. Els alumnes implicats en la creació de la pel·lícula, ja li estan posant música i diferents textos per acompanyar les imatges, escriuen per exemple els mètodes que es van utilitzar per poder fer els experiments o el procés hem dut a terme al llarg de totes aquestes sessions. La comissió de logística ha anat a Roca Umbert per veure com es penjaran els pòsters i altres tasques relacionades amb la distribució dels espais.

6th Day

Avui día 9 de març 2016, ja estem pensant en finalitzar totes les tasques. Ja tenim acabats els pòsters als que ens vam dedicar en dies anteriors. Ja està gairebé acabat el triptic i els carnets identificatius. També s’ha parlat amb possibles patrocinadors i s’han enviat invitacions a diverses persones, escoles i instituts. També ja tenim enllestit l’horari del Congrés:

1st Earth’s Fluids Scientific Congress
08:45: Inauguració del Congrés.
09:00 – 09:30: Sr. Manuel Is
nard. Responsable de Medi fluvial del Consorci per Defensa del de la Conca del riu Besòs. Tema de la ponència: Restauració fluvial i fototrampeig (retorn de la llúdriga a la conca del Besòs).
09:30-10:00: Primera Sessió de Pòsters de les Investigacions de l’Institut.
10:00-10:30: Coffe-break.
10:30-11:00: Sr. Jordi Camins. Glaciòleg.
Tema de la ponència: Gel glacial.
11:00-11:30: Segona Sessió de Pòsters.
11:30-12:00: Sra. Marta Estrada. Biòloga i oceanògrafa. Circulació Global.
Tema de la ponència: Canvi global a l’oceà.
12:00-12:15: Comunicació Pòsters guanyadors.
12:15-12:45: Presentacions Ponències de l’Institut.
12:45-13:00: Cloenda del Congrés.

5th Day

Avui, dia 2 de març 2016, la comissió de relacions públiques ja ha pogut quedar amb tots els ponents que participaran en el nostre congrés per explicar diferents temes relacionats amb la natura i el medi ambient. Els ponents seran la Marta Estrada, el Jordi Camins i en Manel Isnard.

Hem acabat els experiements i les conclusions i la metodologia seguida ho plasmarem en uns pòsters. Alguns dels experiments que hem fet tenen relació amb l’anàlisi de l’aigua procedent de diversos llocs: així hem pogut saber quines quantitats de pH, nitrits, nitrats, fosfats, amoni i carbonats contenen. També, alguns grups, s’han dedicat a investigar com afecten aquestes aigües al creixement de les plantes.