Creacions i emocions a història de l’art!

Durant tot aquest trimestre en l’assignatura d’història de l’art, els alumnes de 4t han estat fent diversos treballs artístics on han pogut deixar fluir tota la seva creativitat. A partir de diferents materials, com la pintura, les aquarel·les i els retalls, entre altres, han pogut elaborar tota mena d’obres molt originals i interessants!

Una d’elles, per exemple, “Art i Emoció”. En aquesta activitat van aprofundir en les emocions, ja que aleatòriament se’ls hi van donar creacions artístiques les quals els hi van produir tota mena de sentiments. A partir del que els hi van provocar, la majoria les va intentar interpretar en fotografies. En una altra classe, se’ls van facilitar obres d’art ja existents i quatre frases de les quals n’havien de triar una. Depenent i tenint en compte la frase que haguessin escollit, van procedir a transformar l’obra, utilitzant el mètode més creatiu que volguessin, sempre que en aquesta es veiés la relació de la frase amb la seva nova composició.

Finalment, l’exposició “Identitats”. Durant una sessió, la mestra els hi va proporcionar diferents diaris i revistes per tal de crear un collage d’imatges d’aquests que representés millor les seves identitats (gustos, aficions, ideologies, etc.).Com veieu, a més d’estudiar teoria, els alumnes s’han estat esforçant molt per crear aquestes obres amb relació amb el que aprenien a classe. Per això, desitgen que pugueu anar a visitar les exposicions, a les escales de l’edifici annex i a la segona planta de l’edifici principal, per tal de saber que n’opineu d’elles.

Belén Castro i Aina Sáez