Acte d’entrega de les beques per a aprendre anglès

El passat 7 de juny es va dur a terme l’entrega de beques d’estudi per aprendre anglès concedides a 20 joves del Vallès, al Gra Jove de Granollers, amb presència de porfessorat de diversos instituts i autoritats de pobles de la comarca.L’alumna Ana López, de l’Institut Marta estrada, va ser una de les alumnes que van aconseguir la beca.

Les beques Cambridge School s’adrecen a alumnes de 4t d’ESO d’instituts públics, i tenen per objectiu donar un impuls a l’anglès en alumnes que presenten gran motivació per aprendre però que no poden accedir a un ensenyament privat de la llengua. Consisteixen en un any sencer de curs (de setembre a juny) en qualsevol de les 10 escoles de Cambridge School, i inclouen la gratuïtat de la matrícula, el cost del curs i el pagament dels llibres, arribant a un import aproximat total de 1100€ per beca.

El programa  és possible gràcies als esforços dels professors i caps de departament d’anglès dels diferents centres, al suport de les poblacions participants i, sobretot, gràcies a la il·lusió i motivació dels alumnes becats. L’objectiu d’aquesta beca és propiciar les condicions perquè aquests alumnes puguin potenciar les seves capacitats, en un període que és clau per a la seva formació i per a la preparació de la seva vida professional.