25 Novembre: eleccions al Consell Escolar

Iniciem el procés per renovar el Consell Escolar de l’Institut. En aquesta convocatòria caldrà cobrir les següents vacants:

– 1 representant sector alumnes

– 1 representant del sector PAS-PAE

– 1 representant del sector famílies

– 2 representants sector professorat

Us animem a presentar la vostra candidatura com a representants del vostre sector. El calendari general del procés és el següent:

Data Actuació
2 Novembre Convocatòria d’eleccions. Publicació dels censos electorals provisionals. Publicació de vacants, forma i termini de presentació de candidatures.
3 al 5 Novembre Reclamacions al cens electoral.
9 Novembre Últim dia per a la presentació de candidatures dels diferents sectors.
10 Novembre Sorteig per designar els vocals de les meses electorals.
11 Novembre Constitució de les meses electorals. Resolució de les reclamacions als censos electorals . Aprovació  dels censos electorals definitius. Aprovació de les candidatures
12 Novembre Publicació de les candidatures dels diferents sectors. Últim dia per a la presentació de sol·licituds per actuar de supervisor/a dels sectors de pares o mares i d’alumnat.
15 Novembre Inici del període electoral.
25 Novembre Eleccions