Experimentem possibilitats narratives al Projecte Booktrailer

El passat divendres 3 de maig uns quants alumnes de 2n d’ESO vam anar a la Roca Umbert a fer la presentació del projecte Booktràiler. El projecte Booktrailer és un projecte que es fa juntament amb altres instituts de Granollers, i consisteix en llegir i experimentar amb les possibilitats narratives dels diferents llenguatges, passant del llenguatge literari al visual: extreure la història llegida en un llibre i reformular-la per ser presentada en forma de curt cinematogràfic. Els alumnes van presentar els curt del llibre llegit: Xaval Gras es menja el món davant de l’institut Celestí Bellera, Antoni Cumella i l’Escola Pia, autoritats polítiques de Granollers, responsables del centre cultural el GRA i de la biblioteca Roca Umbert.