Una alumna de l’institut publica el seu primer conte

Aida Mir, alumna de 4rt d’ESO, és l’autora de “La nit dels malsons” un conte il·lustrat per ella mateixa que ha estat elaborant durant el curs passat en diversos moments, també durant la seva participació al Pla d’Autonomia del centre.

El conte es publica ara, el que és per a nosaltres una celebració de la creativitat i l’autonomia. La presentació tindrà lloc el dissabte 13 d’abril a les 12h del migdia, a l’Artesanal, de Granollers (Pl. Josep Barangé Bachs, 4).

Us animem a assistir-hi i conèixer de les paraules de l’autora el seu procés d’escriptura i elaboració del llibre, que ja és disponible en diverses llibreries. A més el dia 23 d’abril l’autora serà a la Porxada de Granollers, on també serà possible comprar el seu llibre.

Felicitats, Aida!