Teatre en francès a Tarragona

Dimecres 8 de febrer, els alumnes de l’optativa de francès de 2on ESO van viatjar a Tarragona per assistir a un espectacle teatral en llengua francesa. L’obra que vam tenir el plaer de veure és Le chef, de la companyia teatral Transeduca. Es tracta d’una adaptació de la pel·lícula francesa Comme un chef (El Chef, la receta de la felicidad) de Daniel Cohen.

Tot el grup va gaudir molt de l’activitat, van valorar de manera molt positiva l’assistència al teatre i el poder interactuar amb els actors per conèixer millor el seu ofici. A més a més, van conèxier companys i companyes d’altres centres escolars que assistien al mateix espectacle. El curs que ve hi tornarem sense cap dubte!