Viatge Intercanvi França

Viatge intercanvi França

Ahir dilluns 27 de febrer, cinc alumnes del nostre centre que cursen la matèria optativa de francès, juntament amb la seva professora Noemí Tortosa han sortit de viatge d’ intercanvi cap a França, concretament a la localitat de Andouillé, Laval, a la regió de Pays de la Loire.
Durant l’estada els alumnes visitaran l’institut Collège des 7 Fontaines, on, a part d’assistir a algunes classes, participaran en activitats que ha organitzat el centre.
També faràn visites culturals a Paris, Bretagne i Normandie.
Aquesta activitat s’ha organitzat conjuntament amb les professores de francès de l’institut de Deltebre i de l’institut-escola Agustí Barberà d’Amposta.
Esperem que gaudiu molt de l’experiència.