Concurs de Crêpes per la Chandeleur

El passat 2 de febrer, el departament de Llengües Estrangeres va organitzar un concurs de crêpes en ocasió del dia de la Candelera, la Chandeleur en francès.

Es tracta d’una tradició d’origen pagà que, 40 dies després de Nadal, celebra la fertilitat de la terra, l’imminent final de l’hivern i l’allargament progressiu dels dies. A França és tradició menjar creps aquest dia i no en falten les supersticions i creences lligades als pronòstics de futures collites pròsperes i abundants.

Així doncs, els alumnes de 1er i 4t d’ESO es van convertir en chefs per un matí per preparar unes delicioses creps que van poder degustar tant els alumnes i les profes com els conserges i els companys de CFM de Vídeo, Disjòquei i So que ens van acompanyar i van animar la festa amb la seva música durant tot el matí.