Vaga general 18 d’octubre

Benvolgudes famílies,
El proper divendres 18 d’octubre de 2019 hi ha convocada una vaga general que afecta al col.lectiu del professorat.
El nostre Centre estarà obert per atendre l’alumnat que vulgui assistir a classe però es pot veure alterat el funcionament de l’activitat ordinària del Centre en… Llegeix més»

Vaga d’Estudiants 17 i 18 d’octubre

Benvolguts/des pares i mares,
Les organitzacions d’estudiants han convocat per al propers dies, dijous 17 i divendres 18 d’octubre, vaga d’estudiants en l’àmbit territorial de Catalunya.
En el nostre centre la regulació de la no assistència a classe, que prescriu el decret 102/2010 d’autonomia de centres, queda especificada clarament a… Llegeix més»

Llegim a l’aula! setmana del 15 al 18 d’octubre de 2019. Departament de Matemàtiques.

Durant aquesta setmana els alumnes realitzaran l’activitat Llegim a l’Aula a les matèries relacionades amb el Departament de Matemàtiques. Els articles escollits són el següents:

1r d’ESO:

• Títol: “Por qué Netflix sabe lo que quieres ver mejor que tú mismo”
  • Autor: Rodrigo Terrasa
  • Font: El Mundo.

• Llengua: Castellà

2n d’ESO:

Proposta d’activitats del PCEE (Pla Català d’Esport a L’Escola), curs 2019/2020

Com cada any l’Institut-Sòl-de-Riu, a través del coordinador del PCEE i professor d’Educació Física, Pep Casanova, organitza uns tallers extraescolars per promoure i facilitar la pràctica d’activitats físiques entre l’alumnat de secundària.
Una de les novetats per aquest curs és l’oferta d’una activitat extraescolar de “Tennis Taula”… Llegeix més»