Llegim a l’aula! Setmana de l’1 al 5 de febrer de 2021. Departament de Matemàtiques.

Durant aquesta setmana els alumnes realitzaran l’activitat Llegim a l’Aula a les hores de matemàtiques. Els articles escollits són els següents:
1r d’ESO:

2n d’ESO:

Reporter’s Research

Tallers lingüístics gener 2021
Els dies 25 i 26 de gener de 2021 els alumnes de l’ESO han participat a uns tallers lingüístics en llengua anglesa, emmarcats dins del Fons Social Europeu. Aquestes estades es realitzaven en albergs o cases de colònies. Per la situació actual… Llegeix més»

Llegim a l’aula! Setmana del 25 al 29 de gener de 2021. Departament de Tecnologies.

Durant aquesta setmana l’alumnat realitzarà l’activitat Llegim a l’Aula a les matèries relacionades amb el Departament de Tecnologies. Els articles escollits són els següents:

1r ESO “Un coche del futuro con 45 años” Text en castellà
–> https://drive.google.com/file/d/15glTsMEjEgplK5G2KpxjfGcKxlQThf9C/view?usp=sharing

2n ESO “Intel·ligència artificial: Tot esperant… Llegeix més»