Sortida Projecte 1r d’ESO

Ermita del Remei i Poblat Ibèric de la Moleta del Remei

El passat dia 22 de novembre els alumnes de primer d’ESO de l’Institut Sòl-de-Riu d’Alcanar van anar d’excursió a l’Ermita del Remei i al Poblat ibèric de la Moleta del Remei.

Van sortir tots els grups de manera esglaonada i acompanyats en tot moment pel professorat del centre. Van resseguir el sender del Cor Sagrat de Jesús fins arribar a l’Ermita. Durant el recorregut els alumnes van observar i fotografiar la vegetació de la zona.

Un cop al destí l’alumnat va comptar amb dos guies fantàstics que els van explicar amb tot detall aquests indrets tant bells i espectaculars.

L’objectiu d’aquest projecte ha estat posar en pràctica l’aprenentatge de l’alumnat. Té la finalitat de que els alumnes siguin capaços i capaces d’aplicar les competències bàsiques treballades, en les diferents matèries, en la resolució de qüestions i problemes relacionats amb la vida quotidiana.

Tot seguit presentem un recull d’imatges que posen al descobert el bé que s’ho van passar.