Sortida Projecte 3r d’ESO

Colònies Internacionals a les Cases d’Alcanar

El passat 23 de novembre els alumnes de tercer d’ESO de l’Institut Sòl-de-Riu d’Alcanar van anar d’excursió a les Cases d’Alcanar.

El projecte té la finalitat de que els alumnes siguin capaços i capaces d’aplicar les competències bàsiques treballades, en les diferents matèries, en la resolució de qüestions i problemes relacionats amb la vida quotidiana.

L’alumnat i professorat acompanyant va comptar amb uns guies fantàstics que els van explicar amb tot detall aquests indrets tant especials de la zona.

Van sortir tots els grups a la vegada i l’alumnat va estar acompanyat en tot moment pel professorat del centre.

El recorregut de la sortida un cop a les Cases d’Alcanar, va estar dividit en quatre punts: Els Josepets, amb l’explicació de les accions turístiques que es porten a terme; la visita a la Llotja, on el senyor Raül Ribot, de la Confraria de pescadors de les Cases, va explicar a l’alumnat, els tres tipus de pesca que es fan a les Cases, els diferents tipus d’embarcacions, com funciona la subhasta del peix, i finalment van pujar al Pòsit on van visitar l’exposició de fotografies antigues sobre el món de la pesca. Els altres punts han estat, la pràctica a les pistes poliesportives de diferents activitats físiques i finalitzant la sortida, un petit recorregut turístic per les Cases.

Tot seguit presentem un recull d’imatges que posen al descobert el bé que s’ho van passar.