Visita al Projecte Artesania 360º al Centre Cívic d’Alcanar

L’alumnat de 3r d’ESO de l’Institut Sòl-de-Riu d’Alcanar ha visitat el Projecte Artesania 360º

Els dies 17 i 18 de novembre, el Centre Cívic d’Alcanar ha acollit el projecte Artesania 360º amb la participació de prop de 90 alumnes de l’Institut Sòl de Riu.

El projecte ha permès que l’alumnat de 3r d’ESO del nostre centre, conegui els oficis artesans a través d’una experiència pràctica i que rebi informació completa sobre les formacions d’oficis artesans i artístics a Catalunya.

L’objectiu ha estat que els adolescents puguin contemplar l’artesania com una opció professional més a tenir en compte un cop finalitzada l’etapa de secundària. Alhora, l’acció també busca evitar que continuïn desapareixent oficis artesans sense relleu generacional a les Terres de l’Ebre.

Tot seguit us mostrem unes imatges de la jornada.