Premis IDEA’T 2019 per l’alumnat de l’INS Sòl-de-Riu

El Consell Comarcal del Montsià cada any organitza el concurs Idea’t per fomentar la creativitat, la imaginació i l’esperit emprenedor dels joves estudiants dels instituts de la comarca, per impulsar la creació de noves empreses i millorar l’ocupació.

El passat dia 22 de maig va tenir lloc el lliurament de diplomes i premis a l’alumnat del cicle de Manteniment Electromecànic del nostre centre.

La presidenta del Consell Comarcal, senyora Carme Navarro, el senyor Agustí Ferreres, del Servei de Creació d’empreses del mateix Consell, el regidor de l’Ajuntament d’Alcanar, Senyor Jordi Bort i Carme Caballer, directora de l’Institut Sòl-de-Riu van presidir l’acte i van lliurar els premis als participants. En aquesta edició el premi al millor treball  del centre l’han rebut els alumnes Jawad El Khattabi i Walid El Haiba.

Des d’aquí agraïm la participació a l’alumnat del cicle formatiu i els encoratgem a continuar col.laborant en propers anys.