Estat d’Alarma a l’Estat

Benvolgudes famílies,
Us informem que ahir el Congrés dels Diputats va aprovar la petició del Govern espanyol de prorrogar l’Estat d’Alarma 15 dies més.
Per tant, entenem que per extensió a aquest Decret el nostre centre estarà tancat 15 dies més fins les 00:00h del pròxim 12 d’abril de 2020. A més, es van aprovar una sèrie de mesures que també afecten al nostre alumnat com per exemple retrasar la Prova de Batxillerat d’Accés a la Universitat a entre el 22 de juny i el 10 de juliol. Podeu consultar el comunicat del govern espanyol en aquest enllaç:
CORONAVIRUS (COVID-19)-SEGURIDAD FRENTE A PANDEMIAS Y EPIDEMIAS
D’altra banda, us volem comunicar que l’Equip Docent del nostre centre està treballant de manera online preparant activitats per al nostre alumnat i corregint-les mitjançant els fulls de treball que hem anomenat «Aprenem a casa». Aquestes activitats pretenen que l’alumnat continuï amb la rutina d’aprendre però sempre amb la flexibilitat que l’alumnat i família necessiten segons les seves circumstàncies. Alhora, el professorat i tutors/es estan oberts a qualsevol petició sempre prioritzant el benestar de l’alumnat. Properament penjarem al web les activitats per a la propera setmana del 30 de març fins al 3 d’abril.
Molta salut i ànims per tothom!
Atentament,
L’Equip directiu de l’INS Sòl-de-Riu