Ja ha arribat Sòl-de-News número 2!

Us presentem el segon número de la revista Sòl-de-News.

No deixeu de visitar la revista Sòl-de-News del segon trimestre, que en la seva versió digital, presenta moltes notícies d’actualitat, articles d’altres matèries i molt d´entreteniment.
Des d´aquí volem felicitar a l´alumnat que ha cursat l’optativa durant  el segon trimestre, per la seva implicació; l´alumnat d’altres cursos i professorat d’altres matèries que, amb les seves aportacions, han ajudat a mantenir aquesta activitat tan enriquidora.
Moltes gràcies!

Accedir a Sòl-de-News

Us recordem que també podrem accedir a Sòl-de-News a la pàgina web en: menú>Sòl-de-News. Allí trobarem els nous números d’aquesta revista i, al mateix temps, podrem consultar totes les publicacions arxivades de l’antiga “La Revista” de l’institut. També podrem trobar un accès directe a la pàgina principal (menú part esquerra).
Us convidem a gaudir d’aquestes publicacions!