Fira Virtual d’Universitats “UNIferia”

l’Institut Sòl-de-Riu d’Alcanar recomana al tot el seu alumnat, especialment als de Batxillerat, visitar la Fira Virtual d’Universitats anomenada UNIferia.

En aquesta participen les dotze universitats catalanes per impulsar la plataforma virtual UNIferia a causa  de l’ajornament per motius de seguretat sanitària del Saló de l’Ensenyament.

D’aquesta manera, el nostre alumnat podran trobar en un sol lloc informació envers els diferents  graus i centres als quals poden optar per accedir als estudis universitaris. La plataforma està integrada per les següents universitats catalanes: Universitat Abat Oliba CEU, la UAB, la UB, la UdG, la UdL, la UIC Barcelona, la UOC, la UPC, la UPF, la URL, la URV, i la UVic-UCC. A part, també hi podran trobar universitats de tota Espanya.