Dia Internacional de la Felicitat

Servei Comunitari a l’Institut Sòl-de-Riu

Des de l’Institut Sòl-de-Riu us volem fer un regal molt especial. Els alumnes de quart i les professores responsables del Servei Comunitari, Neus Barrera i Pili Salvadó, hem volgut commemorar el dia Internacional de la Felicitat, que es celebra el proper dia 20 de març.

Després d’un any de pandèmia, tots plegats hem aprés a valorar més que mai aquelles petites coses que realment ens omplen el cor d’alegria.

L’alumnat de quart ha preparat una sèrie d’activitats per a treballar a les tutories i un vídeo, on us volem transmetre un missatge d’alegria i de superació. Ha estat un any molt dur però gràcies a l’esforç de tots plegats, ja veiem la llum al final del túnel i la fi d’aquest mal son.

Els missatges que conté el vídeo van dirigits a TU.

Gràcies, gràcies i gràcies per ser tant valent i valenta!

Esperem que us agradi.

Durant la gravació hem pres totes les mesures de seguretat enfront la Covid-19. Les fotografies que hi apareixen són anteriors a la pandèmia.

Text. Neus Barrera i Pili Salvadó

Vídeo elaborat pe l’alumnat de CFGM Vídeo DJ i So.