Dia Internacional de les Dones

8 de març. Dia Internacional de les Dones. Institut Sòl-de-Riu.

El Departament de Llengües de l’Institut Sòl-de-Riu, ha preparat una activitat de centre molt interessant per a treballar el dia internacional de la dona, a les sessions de tutoria.

L’activitat ha consistit a buscar una sèrie de frases, representatives del que commemorem, entre tots els alumnes que conformen el grup classe, i els delegats han estat els responsables d’escriure-les a uns murals que es trobaven a tots els passadissos del centre.

La creació dels murals  ha estat a càrrec de l’alumnat de quart i dirigit per la professora de Disseny Marina. Consisteix amb unes mans violetes de gran tamany, on els delegats de cada curs han escrit els missatges que han escollit tots plegats.

També hem comptat amb la col·laboració del professor de Música, Celestí i a l’hora del pati, durant tota la setmana hem escoltat trossets de cançons referents a la temàtica treballada.

Aquí teniu un resum amb imatges del que hem  treballat aquesta setmana.