L’alumnat de P3 de l’Escola Joan Baptista Serra visita el nostre hort ecològic.

Dimecres dia 31 de maig, l’alumnat de P3 de l’Escola Joan Baptista Serra va visitar el nostre hort ecològic del projecte de diversificació curricular de 4tESO per tal d’iniciar la temporada de collita de pataques i carabasses. Els xiquets i xiquetes van poder observar de primera mà com de la planta pataquera sorgien les pataques de sota terra. La mainada va xalar de valent remenant la terra per endur-se cadascú una pataca ecològica cap a casa per tal que després li cuinen i se la mengin. També varen poder observar com de la flor de la carabassera acabava naixent el fruit en les seves diverses etapes de creixement.

20170531_114842

L’activitat va resultar una iniciativa molt interessant de col·laboració entre el nostre institut i l’escola, interactuant a nivell pedagògic els més petits amb els més grans. A nivell de professorat estem molt satisfets, i de cara a propers cursos des del centre ens agradaria poder establir un lligam de col·laboració educatiu més ampli vinculat al projecte de l’hort ecològic, per tal que l’alumnat d’educació infantil de les escoles del municipi puguin aprendre els diferents processos del procés de cultiu agrícola.

Podeu veure més fotos de l’activitat aquí i llegir la notícia vinculada al web de l’escola.