Castanyada 2017

La celebració de la festa de la castanyada enguany ha arribat com sempre: amb bones actuacions musicals i amb un bon berenar de tardor. Quant a les actuacions, hi va haver cançons, danses i interpretacions amb flauta a càrrec de tots els alumnes de tots… Llegeix més»

Presentació dels alumnes de P3

Ara que comença novembre i pareix que també (per fi!) la tardor, podem dir molt contents que els xiquets i xiquetes de P3 ens estem adaptant molt bé a les diferents rutines escolars d’organització, de treball i de joc. Comencen a cohesionar-se els grups, i una de les activitats que hem fet ha sigut buscar un nom per a cada grup-classe. Enguany hem escollit el nom del protagonista d’un conte:  la rateta Griseta (Griseta), el conillet Blanc (el conillet blanc), la zebra Camil·la (la zebra Camil·la) i el rinoceront Rino (qui compra un rinoceront a bon preu?) . En aquest vídeo podreu descobrir qui som qui…

Reunions amb mares i pares de l’escola

Al llarg d’aquest mes de setembre s’han anat realitzant reunions de mares i pares amb el tutor o tutora de l’alumnat de l’escola. Aquestes reunions esdevenen molt importants per tal que tutors i pares es puguen conèixer, i és el moment per a rebre la informació més rellevant del nou curs escolar: horaris de l’alumne, professorat, sortides previstes, normativa, … També és el moment per preguntar i esclarir qualsevol dubte que puga sorgir.

Des de l’escola volem agrair la implicació de les famílies, ja que la col·laboració entre uns i altres és clau per a l’èxit educatiu dels nostres xiquets i xiquetes. Recordeu que mitjançant les reunions individuals amb el tutor o tutora al llarg del curs, aquesta col·laboració té la continuïtat que necessita, i us animem a realitzar-les cada cop que en tingueu necessitat.

TORNEM A L’ESCOLA!

Arribat setembre, l’escola Joan Baptista Serra emprén amb força i il·lusió un nou curs escolar.

Aquest 2017-2018 tot un equip de professionals format per 50 mestres, 2 tècniques d’educació i infantil i 2 auxiliars d’educació especial atendrà un total de 650 alumnes. D’aquests, al voltant d’una vuitantena són xiquets i xiquetes de P3, se’ls veu tan petits! Riallers, ploraners, inquiets o enjogassats, però tots contents d’anar a l’escola dels “grans”. A l’altre extrem els grans de debò, els de 6t, disposats a gaudir de l’últim curs a l’escola i amb un cert nerviosisme quan pensen en l’institut…  Alguns alumnes han canviat de companys, de mestra i fins i tot d’aula, i els afortunats de P5 estrenaran enguany pissarres digitals.  Tots i totes davant el repte d’un nou curs que, com sempre, ens arriba amb olor de llibres nous i amb sons d’infantesa.

A tots, grans i menuts, alumnes i professors, famílies i personal d’administració us desitgem una bona entrada de curs!

Representacions teatrals a 4t

El darrer dimarts de curs, ans d’acomiadar-se de l’escola, es va fer una activitat especialment divertida.
Durant el curs  2016/2017 s’ha anat fent un treball d’expressió oral que implicava adaptar o crear breus representacions teatrals. A més a més, els protagonistes, l’alumnat de 4t, van compartir amb la… Llegeix més»