Prevenció de l’Assetjament Escolar

Xerrada organitzada per l’AFA de l’Institut Sòl-de-Riu d’Alcanar

Avui dijous, l’alumnat de primer d’ESO de l’Institut Sòl-de-Riu ha assistit a una xerrada organitzada per l’AFA, envers la «Prevenció de l’Assetjament escolar», a càrrec del pèrit judicial en detecció i intervenció psicoeducativa en casos d’assetjament, Joan Martínez Prieto.

La xerrada ha estat molt interessant i l’alumnat s’ha mostrat en tot moment atent i participatiu.

L’Associació Catalana per a la Prevenció de l’Assetjament Escolar (ACPAE) és una entitat no governamental, sense ànim de lucre, amb un innovador programa per fer front aquesta xacra social.

L’objectiu d’aquesta associació és desenvolupar en els infants i adolescents, un comportament preventiu dirigit a la resolució de conflictes en l’entorn escolar i social, a l’aprenentatge de tècniques psicològiques, socials i físiques amb les quals enfrontar-se a l’assetjament escolar o bullying i Cyberbullying, ja sigui des de la perspectiva de l’assetjador, de la víctima i dels observadors.