Diplomes DELF

El passat 15 de febrer es va celebrar al Teatre auditori Felip Pedrell de Tortosa l’acte de lliurament dels Diplomes DELF Scolaire. Fins allà es van desplaçar la professora de francès i un grup d’alumnes que el curs passat van acreditar el seu coneixement de llengua francesa amb el diploma oficial DELF Scolaire B1 i A2.
Les 8 alumnes que han aconseguit aquesta acreditació oficial en llengua francesa són: Denis Bota, Ana Maria Buzuleac, Aida Sturz, Laia Chillida, Duonya Sellaoui, Berta Agustin i Eyra Vilallonga. A totes elles, l’enhorabona per l’esforç i el reconeixement obtingut que, de segur, els obrirà moltes portes en el futur.