Institut Guttmann: GAME OVER

Divendres passat, l’alumnat de 1r de Batxillerat va assistir a una xerrada informativa dins del programa de prevenció d’accidents de l’Institut Guttmann, «Game over». El ponent, Andreu Castro, va explicar en primera persona la seva experiència i els seu testimonis. Aquesta xerrada ha causat un gran impacte a l’alumnat.

La Fundació Institut Guttmann treballa des del 1991 juntament amb el Servei Català de Trànsit per a la prevenció d’accidents de trànsit. «Game over» va dirigit a joves d’entre 15 i 18 anys, estudiants d’ESO, Batxillerat i cicles formatius dels centres d’ensenyament públics i privats de Catalunya, i que és possible gràcies al compromís de més de 20 monitors de l’Institut Guttmann que porten a terme les sessions de sensibilització i que són, tots ells, persones que han patit en primera persona un accident de trànsit amb seqüeles greus i donen testimoni de la seva experiència.

Moltes gràcies a tot l’equip Guttmann, i també a la persona responsable, Rafi Villodres Cano, per la seva professionalitat, amabilitat i proximitat.