Avís important: Proves Accés a Cicles Formatius de Grau Mitjà

Benvolgudes famílies,

Us informem que a partir del dia 16 de març (a partir de les 9:00h) i fins al 27 de març (abans de les 22:00h) està obert el termini per inscriure els vostres fills/filles a les proves d’Accés a Cicles Formatius de Grau Mitjà (CFGM). La prova tindrà lloc el dia 6 de maig de 2020.

L’alumnat que compleix els 17 anys aquest 2020 o ja els té es pot matricular per realitzar aquesta prova. La matrícula es pot fer per Internet. Podeu trobar tota la informació (calendari, material estudi, exempcions, requisits, sol·licitud inscripció, etc.) en la pàgina del Departament d’Educació en el següent enllaç:  Proves Accés CFGM

Degut al tancament del nostre centre els tutors i tutores no podran contactar personalment amb les famílies de l’alumnat que recomanem es presentin a aquestes proves (especialment alumnat de 3r i/o 4t d’ESO que poden tenir dificultats per finalitzar l’etapa de la ESO). En la mesura de les nostres possibilitats intentarem contactar personalment amb les famílies que en la Junta d’Avaluació del passat dimecres dia 11/03/20 es va acordar comunicar aquesta opció.

Tanmateix, es possible que degut a les mesures excepcionals provocades per la situació del COVID-19 aquestes dates de proves siguin modificades. Per aquest motiu, cal estar a l’aguait dels canals oficials del Departament d’Educació.

Esperem la col·laboració de tots plegats per superar a questa situació crítica en la que ens trobem.

Atentament,

L’Equip Directiu de l’INS Sòl-de-Riu