8 de març a l’institut Sòl-de-Riu

L’alumnat del centre ha treballat, des de les tutories, el dia internacional de la dona. A partir de frases reivindicatives,s’ havia de reflexionar sobre la situació de la dona en tots els àmbits, tant professional com familiar i social, avui en dia. Tot seguit van fer-ne una tria i les van escriure en retalls lila que, posteriorment van enganxar a les escales del centre.

També es va fer una exposició d’imatges, poesia… amb l’objectiu de conscienciar en la necessitat de continuar en la lluita per la igualtat.

Al llarga de la setmana sonaran al centre, aprofitant els canvis d’hora, cançons de reivindicació feminista.

A més, en el segon trimestre, s’ha treballat Maria-Mercè Marçal en l’optativa Taller de Lectura de 1r d’ESO. Els alumnes han il·lustrat fragments dels seus poemes de manera artística.