Sigues tu el Rei

Campanya de recollida de joguines, material escolar i esportiu de Sigues tu el Rei.Tothom està convidat a participar en la campanya de Nadal de Sigues tu el Rei. La campanya consisteix a portar joguines, libres, material escolar i esportiu usats però en bon estat, que podeu dipositar al punt de recollida que hem habilitat al vestíbul de l’institut.

Com cada desembre, sigues tu el rei!

Premi Extraordinari de Batxillerat

Ens plau informar-vos que el nostre ex-alumne Gerard Molero Bosch ha obtingut el Premi Extraordinari de Batxillerat en l’última convocatòria 2019-2020. Per aquest motiu volem fem arribar la nostra felicitació a l’alumne, a la seva família i a tota la família educativa de l’institut Santiago Sobrequés i Vidal.
Enhorabona!

Informació mesures batxillerat semipresencial

Benvolgudes i benvolguts,

Tal com us vàrem fer arribar en un comunicat recent, per complir amb les indicacions del Departament de Salut pel que fa a la mobilitat, tenim la intenció de pactar amb la resta de centres públics de la nostra àrea l’aplicació de la reducció de la presència de l’alumnat de Batxillerat al Centre.

Entenem que és fonamental que tots els centres públics de la zona adoptem el mateix criteri pel que fa a la presència per no perjudicar al nostre alumnat. Per tant, mantindrem les classes presencials durant aquesta setmana a tot el Batxillerat i en funció dels acords a la reunió prevista per aquest dijous a la tarda, tenim la intenció de notificar-vos el divendres les mesures pactades i començar l’aplicació d’aquestes a partir de dilluns.

Joan Cumeras i Costa

Premi dels Amics de la UNESCO

Felicitem la Clàudia Roca Rosa de 2n d’ESO B com a guanyadora del 25è Concurs Artístic i Literari dels Amics de la UNESCO de Girona en la modalitat de Dibuix.

El lliurament de premis va tenir lloc dijous 24 de setembre de 2020 a la… Llegeix més»

Organització jornada inaugural dia 14 de setembre

A continuació els especifiquem l’organització del centre durant la jornada inaugural del dia 14 de setembre.

1r ESO 8:30h
2n ESO 9:00h
3r ESO 9:30h
4t ESO 10:00h
1r BAT ARTS 10:30h
1r BAT NO ARTS 11:00h
2n BAT ARTS 11:30h
2n BAT NO ARTS 12:00h

Caldrà que els alumnes s’esperin dins del recinte de l’institut davant del porxo, on seran rebuts pels tutors i se’ls acompanyarà a les seves respectives aules seguint els itineraris corresponents.

Primer premi treball de recerca

L’alumne Gerard Molero, de 2n de Batxillerat (batxibac), ha guanyat el primer premi pel seu treball de recerca “L’extrême droite, la réalité du XXIe siècle”, convocat per l’APFC (Associació de Professors de Francès de Catalunya) a l’institut francès de Barcelona.

És el segon any consecutiu que un alumne del nostre centre és premiat per l’APFC.

Enhorabona Gerard!