PROGRAMES EUROPEUS

Des del Serra de Miramar, es dóna molta importància a treballar europeament per tenir contacte directe amb alumnat d’altres països. Oferim als nostres alumnes  la possibilitat d’enriquir-se a través de projectes Europeus. Des d’una optativa a 1rESO (digital Technologies) fins a altres optatives de nivells superirors.

Els alumnes treballen dins de la plataforam eTwinning amb petits projectes setmanals o mensuals, o  en d’altres més llargs en cas de ser acceptats com a projectes Erasmus+

El curs 2018-19, els alumnes del nostre centre van poder gaudir d’un projecte Europeu conjuntament amb Àustria.  Els alumnes van poder assitir durant una setmana en un institut austríac, convivint amb els nous companys a casa seva i vivint una experipencia única.

Enllaç a la pàgina web del projecte: https://englishallaround.wixsite.com/serra

Des del Serra de Miramar treballem per aconseguir programes Europeus d’èxit. Intentem tenir contacte amb alumnat d’altres països perquè l’enriquiment de l’aprenentatge d’una llengua estrangera sigui el més real i directe possible.