ESTADA D’IMMERSIÓ LINGÜÍSTICA EN UN PAÍS DE PARLA ANGLESA/ FRANCESA

Des del Serra de Miramar, sabem que per assolir un bon nivell en una llengua estrangera (anglès/ francès) el més important és una immersió total en l’idioma que estan aprenent. Per això, oferim la possiblitat als alumnes de poder conviure durant una setmana amb una família anglesa o francesa. El programa no només ajuda als nostres alumnes a desenvolupar unes habilitats lingüístiques dins un context real, sinó que a més,  els serveix per créixer personalment. El programa permet conviure amb una família amfitriona i tenir accés a  una immersió total i real en tots els sentits.

Durant el programa els alumnes també tenen  3 hores diàries de classe i activitats guiades de tarda.. Sempre estan acompanyats per porfessors del centre que viatgen i s’allotgen en famílies igual que ells i que es preocupen perquè tothom estigui bé i disfruti de l’estada.

✓APRENENTATGE. Els alumnes  tenen  l’oportunitat d’aprendre els costums i estils de vida de persones de diferent cultura.  Per tant , els ajudarà a desenvolupar la seva competència intercultural i a enriquir-se personalment.

✓EXPERIÈNCIA. Les famílies amfitriones que es dediquen a allotjar alumnes estrangers són famílies experimentades i reconegudes per la seva afabilitat i la comoditat que transmeten als seus hostes, acceptant-los de ple a casa seva i fent-los sentir-se com un membre més de la família.