Proves d’Accés a la Universitat 2021

Totes i tots els /les estudiants que han realitzat les PAU han superat les proves excepte un. La nota més alta ha estat per l’alumna A.V.C, que accedeix a la universitat amb un 13.332.
Un dels graus més escollits ha estat infermeria, en segon lloc educació primària, en tercer lloc enginyeries diverses. La resta d’opcions són diverses, destaquem: filologia catalana, traducció, odontologia entre d’altres.
Els resultats obtinguts pel nostre alumnat de batxillerat a les PAU ha estat d’una mitjana de 9.6. Pel que fa al batxibac la nota més alta d’accés a la universitat ha estat per a l’alumna C.T.G amb un 12.949. La mitjana d’accés de l’alumnat de batxibac és d’11.01.
L’equip docent de batxillerat i batxibac està format per uns professionals motivats i implicats en impartir totes les matèries del currículum des de diferents escenaris pedagògics, amb un currículum d’altes expectatives d’assoliment amb la finalitat de formar i preparar estudiants capaços i capaces de superar els reptes acadèmics, professionals i personals amb garanties d’èxit.
Tota la comunitat educativa celebrem els vostres èxits i us felicitem pel vostre esforç i implicació. A vosaltres famílies us donen l’enhorabona i us agraïm la vostra confiança.

Graduació batxillerat i batxibac

Graduació de la setena promoció de batxillerat i quarta de batxibac.
És un immens plaer, per tot l’equip docent, tenir l’oportunitat de compartir amb estudiants com vosaltres molts aprenentatges, sentiments i emocions. Sou la nostra principal motivació, ens sentim orgulloses i orgullosos de formar part de la vostra vida i estem contents/es d’haver creat vincles d’amistat amb vosaltres.
L’excel·lència educativa és ben present al Serra de Miramar. L’Anna Vernet Ciurana i el Manel Albiol Mestieri han estat mereixedor/a de la matrícula d’honor.  La Clara Tous Gutiérrez , La Mireia García Landete i l’Isaac Rubio Checa també tenen un expedient acadèmic amb excel·lent.
Us desitgem molts èxits en els estudis que ara inicieu.
A vosaltres famílies us agraïm la vostra confiança i us volem donar l’enhorabona.
Moltes felicitats i molta sort!

Graduació 4t ESO 2021

Les/els estudiants que han finalitzat l’etapa d’Educació Secundària Obligatòria han estat mereixedors/es del títol de GESO. Vuit alumnes amb un expedient acadèmic d’excel·lent: Anna Triviño Solà, Abril Begué Alcañiz, Júlia Vernet Ciurana, Jaume Custodi Eyzaguirre, Ot Riera Galofré, Òscar Andreu Carles, Oriol Anglès Ferré i Lluís Dalmau Mendoza. Tot l’equip docent us felicita i us encoratja a aconseguir molts èxits més en els estudis postobligatoris que el curs vinent inicieu. Així mateix felicitem  les vostres famílies que us han acompanyat en aquest camí donat-vos suport i estant al vostre costat. També felicitar a l’equip docent que us hem guiat en tot aquest procés amb l’objectiu de fer possibles els vostres reptes. Nosaltres ens sentim realitzats si vosaltres aconseguiu finalitzar amb èxit els vostres estudis, enfortiu els vincles d’amistat i sou portadors/es dels valors socials que faran possible la vostra integració en la societat actual.
Enhorabona a totes i a tots.

Llegeix més»

Primera Fira FiTAC (Fira de Tecnologia de l’Alt Camp)

El dia 28 de maig vam celebrar la primera Fira de Tecnologia a l’Alt Camp.

Els centres que hi van participar van ser els següents:

1.- Escola Baltasar Segú
2.- Escola Eladi Homs
3.- Escola Enxaneta
4.- Escola Eugeni d’Ors
5.- Escola La Candela
6.- Institut Jaume Huguet
7.- Institut Narcís Oller
8.- Institut Serra de Miramar

Aquí teniu un enllaç amb la gravació de la Fira virtual

i un recull de fotografies:

Preinscripció Educació Secundària Obligatòria

Dates de la preinscripció

Accés a la sol·licitud

Com fer la preinscripció?

Publicació de l’oferta inicial

Publicació del llistat del barem provisional d’ESO

Llistat barem resoltes reclamacions

Llista ordenada de sol·licituds que han demanat el centre i ensenyament en primera opció

Publicació de la llista d’espera del centre

Publicació de la llista definitiva del centre

Contacte: 977 60 91 50 – 634 777 212  e3010608@xtec.cat

Horari d’atenció telefònica: del 17 al 24 de març :

– Matí 9h a 13h

– Tarda dilluns i dimecres de 16h a 17h

JORNADES DE PORTES OBERTES VIRTUALS

Benvolguts estudiants i famílies de 6è,

Us convidem a la presentació del projecte educatiu de centre.
Alumnat, professorat i famílies hem organitzat un passeig virtual per les nostres aules i els nostres projectes d’innovació.
Us podeu connectar des d’aquest enllaç: Enllaç a les jornades de portes obertes
Us hi esperem!

PRESENTACIÓ EN FORMAT PDF

A continuació podeu veure una sèrie de presentacions dels diferents departaments: