La família de Turisme explora el Delta

El proppassat dijous 10, l’ alumnat dels CFGS de Gestió d’allotjaments turístics i Guia, informació i assistències turístiques van realitzar la primera sortida del curs.

Conèixer a Sant Carles de la Ràpita,la Sra. M.ª Angeles de la Riva, capità de port d’una de les dues marines internacionals del grup MDL Marina i que molt didàcticament ens va mostrar els complets serveis que ofereixen als seus usuaris, al sr. Joan Capilla gerent de l’ Hotel l’Algadir i gaudir dels seus coneixements de màrqueting, passió i il·lusió per posicionar com destinació de referència el Parc Natural del Delta de l’Ebre, el nounat “Lo hotel del Poblet” que fa gran el concepte de petit amb les seves quatre singulars habitacions que ens va mostrar seva gerent: la Sra. Vanessa Nofuentes.

Trepitjar els segles d’història que embelleixen la costa meridional per veure la Torre de Sant Joan dels Alfacs i fruir la seva història explicada per A. Ferrando:Tècnica Superior de GIAT i estudiant de GAT, prendre fotos increibles en un entorn de luxe, assaborir els productes de KM 0 i estretir llaços ens ha fet sentir tan privilegiats com l’entorn visitat.

Professores acompanyats: Belén Albert, Joana Orti i Carmen Yeste

On Thursday 10 October, in Sant Carles de la Rapita, one of the two International Marinas which is part of the British MDL group was visited by the students ot the GIAT-GAT. Our pupils headed out to Poble Nou of Delta to explore two local hotels: L’Algadir & Lo hotel del Poblet as part of their formation. They also received a tour explaining the history of the Sant John tower It’s important to take these opportunities for learning experiences outside of the classroom. Accompanying teachers: Belén Albert, Joana Orti i Carmen Yeste